Cuenca

20 juli 2010 - Cuenca, Ecuador

Goed nieuws!

We hebben eindelijk een helder blauwe hemel met zonneschijn boven ons hoofd. Helaas deze keer geen water in de buurt om te zwemmen maar aangezien we morgen richting kust trekken zijn we daar al overheen. Hier besloten na twee dagen busritten in dit mooie stadje een beetje te slenteren en de fabriek van de beroemde panamahoeden te bezoeken.

1. Jaana:
    22 juli 2010
    jee! Zon voor Margot (en Anke)! Ben blij voor jullie :)
    Zotte dinges doen jullie daar wel ze shit...
    xx
  2. Marjolein:
    22 juli 2010
    hey margot!
    aan de foto's te zien is het daar echt wel de moeite! khoop dan ook dat je er met volle teugen van geniet! khoop dat alles met u in orde is, heb je eens nood aan een babbel als je deftige internetverbinding hebt, kunnen we eens skypen he! amuseert u en kzal u missen, mijn tentmaatje dit weekend op tomorrowland! veel plezier nog in jouw grote avontuur en tot binnen enkele weekjes e! xxx
  3. Nieuwkapelle:
    24 juli 2010
    Kan maar 1 ding zeggen: WAUWWWWW!!!!

Wij hebben dinsdag de sleutel van ons huisje gekregen en zitten volop aan het werk. Heel de bovenverdieping is al 'ontdaan' van t behang! Lucasje momenteel met de 'hikkesnik' aan t spelen met zijn rammelaartje in t park, braaf zoals altijd ;-). Voor de rest nie veel nieuws hier!

Geniet er nog volop van!!! Dikke zoen Elke, Nikolaas en Lucasjexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  4. Koen, Joke, Arne en Flore:
    24 juli 2010
    Amai de fotos zijn echt de max!!!!! Ik zou dit niet durven hoor. geniet er nog van.
    dada x