Op bezoek bij Natasha

21 juli 2010 - Guayaquil, Ecuador

Woensdag en donderdag: Guayaquil

Deze twee dagen verbleven we in Natasha haar huis in Guayaquil. Ze heeft ons de stad laten zien en ons een paar typische gerechten laten proeven. We sloten onze dagen in Guayaquil af met een avondje uitgaan met haar vrienden in een party-bus en vervolgens in een plaatselijke discotheek.

Vrijdag: Salinas

Na lang uitslapen namen we de auto richting Salinas waar we op het appartement van een vriend van Natasha mochten overnachten. Ook hier waren vrienden van haar aanwezig waarmee we een feestje gebouwd hebben.

Zaterdag en zondag: Puerto Lopez en Montañita

Na een kleine twee uur slaap namen we opnieuw de auto richting Puerto Lopez om daar een boot te nemen om de walvissen te bezichtigen. Het geluk zat ons echter niet mee en we zagen enkel een walvisvin van heel ver uit het water komen. Dit terwijl anderen van dichtbij de walvissen uit het water zagen springen. Als kers op de taart waren de helft van de passagiers de hele tijd aan het overgeven. Na onze boottocht gingen we een paar uur aan een strandje zitten om wat uit te rusten.

Tegen de avond kwamen we aan in Montañita waar we na een hartig maal opnieuw de dansvloer opzochten. Zondag sliepen we opnieuw uit waarna we de auto namen naar een strandje dichter bij Guayaquil. Onderweg zagen we dolfijnen opspringen uit de zee. We sloten ons weekendje af met een film thuis bij een vriend van Natasha.